Bank Zachodni WBK - Oddział 3 w Białymstoku - Usługi, produkcja
Data audytu: 01 lipca 2015, 18:00
Piktogramy
Zapoznaj się z legendą piktogramów
Dane adresowe
Pałacowa 1a
Białystok
Informacje podstawowe
Szczegółowy opis obiektu
Kliknij na poniższy nagłówek aby rozwinąć lub zwinąć jego treść.
-
+ Szczegółowe cechy obiektu
- Profil działalności: Bank WBK - usługi finansowe
- Opis oferty: Konta osobiste, Karty płatnicze, Kredyty, Oszczędności i inwestycje, Ubezpieczenia, Rachunki firmowe, Karty płatnicze, Lokaty i inwestycje, Handel zagraniczny, Leasing, Faktoring, Produkty Skarbu, Bankowość transakcyjna, Bankowość elektroniczna, Finansowanie handlu, Finansowanie działalności, Finansowanie nieruchomości, Rynki Kapitałowe, Bankowość Osobista
- Ilość pomieszczeń: 1 pomieszczenie główne, 6 stanowisk do obsługi klientów
- Ilość miejsc dla osób z niepełnosprawnością: 2 stanowiska z pierszeństwem dla osób niepełnosprawnych
-
+ Wejście główne/dojście do obiektu
Podjazd i schody
- Ilość stopni, które trzeba pokonać przed wejściem głównym: 4 lub 5 do obiektu, wysokość 20 cm, brak poręczy (schody można ominąć po podjeździe, drogą wewnętrzną od parkingu)
- Wejście wózkiem inwalidzkim z chodnika po podjeździe
- Podjazd: szerokość podjazdu 155 cm, nachylenie poniżej 6%, długość najdłuższego odcinka podjazdu: 300 cm, brak poręczy
Drzwi wejściowe do budynku
- Ilość drzwi: 2
- Rodzaj drzwi: drzwi przeszklone, ologowane, otwierane na zewnątrz, szerokość 90 cm, kolejne drzwi z wiatrołapu do pomieszczenia banku: drzwi przeszklone, ologowane, otwierane na zewnątrz, szerokość 90 cm
- Oznaczenia dla osób niepełnosprawnych: tak
- Możliwość przywołania obsługi: nie
-
+ Pomieszczenia
Wnętrze Banku:
- Brak przeszkód w ciągach komunikacyjnych
- Przedsionek między drzwiami wejściowymi: powierzchnia 210 cm x 270 cm
- Oznaczenia dla osób niepełnosprawnych: tak
- Łatwy dostęp do stanowisk obsługujących klienta, szerokość korytarza 175 cm
- Wysokość obniżonego stanowiska: 77 cm
- Wysokośc panelu informacyjnegoz komputerem: 90 cm
- Wysokość miejsc siedzących dla klientów: 44 cm
- Kącik dla dziecka: tak
Bankomat na zewnątrz budynku:
- Wysokość: 95 cm
- Oznaczenia dla osób niepełnosprawnych: tak
- Bankomat przystosowany do różnych rodzajów niepełnosprawności
-
+ Toalety ogólnodostępne
- Ilość toalet dostosowanych do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: brak
- Ilośc toalet ogólnodostępnych: 2 kabiny
- Szerokość drzwi: 85 cm, drzwi bez domykacza, otwierane na zewnątrz
- Powierzchnia toalety: 290 cm x 270 cm
- Powierzchnia do przesiadania się obok muszli toaletowej: 55 cm x 120 cm
- Powierzchnia do przesiadania się przed muszlą toaletową: 55 cm x 85 cm
- Uchwyty obok muszli toaletowej: brak
- Wysokość muszli toaletowej: 41 cm
- Wysokość umywalki: wysokość zamocowania umywalki 79 cm od podłogi
- Oznaczenia dla osób niepełnosprawnych: brak
- Możliwość przywołania pomocy: brak
-
+ Dojazd, komunikacja
Przystanek na ul. Słonimskiej, przystanek nr 256 "Słonimska/Urząd Miejski" (BKM linie nr 5, 28)
- Odległość do lokalu: 200 m od wejścia głównego
- Dwa przejścia dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej przez drogi wewnętrzne, obniżone krawężniki, brak uwypukleń na chodniku dla osób niewidomych
- Krawężnik przy zatoce: mała różnica poziomów między podłogą autobusu, a krawężnikiem
Przystanek po przeciwnej stronie na ul. Słonimskiej, przystanek nr 254 "Słonimska/Urząd Miejski" (BKM linie nr 5, 28)
- Odległość do lokalu: 130 m od wejścia głównego
- Krawężnik przy zatoce: mała różnica poziomów między podłogą autobusu, a krawężnikiem
- Dwa przejścia dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej, obniżone krawężniki, brak uwypukleń na chodniku dla osób niewidomych
Komunikacja specjalna: Bus (przewóz osób niepełnosprawnych) - tel. 85 744 34 04
Postój taksówek: po drugiej stronie ulicy od obiektu
-
+ Parkowanie
- Parking ogólnodostępny obok obiektu: 8 stanowisk, nieoznaczony, bezpłatny,
- Parking dla osób z niepełnosprawnością: brak
-
+ Oferty skierowane do osób z niepełnosprawnością
Usługi bankowe dostępne dla każdego dzięki Programowi "Obsługa bez barier" i "Certyfikatom Dostępności":
- Pracownicy posiadający przeszklenie z zakresu obsługi osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności,
- 2 stanowiska z pierwszeństwem obsługi dla osób niepełnosprawnych
- możliwość zamówienia doradcy do domu Klienta, gdy sytuacja Klienta uniemożliwia wizyte w oddziale,
- mówiące bankomaty, oraz system bankowości elektronicznej dostosowany do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku,
- niskie stanowiska obsługi, szerokie przejścia, podjazdy dla wózków inwalidzkich
- obsługa w języku migowym,
- bankowośc dla osób starszych,
- dostęp do wszystkich usług bankowych z domu www.centrum24.pl Infolinia: 1 9999
- Aby dowiedzieć się więcej o Programie "Obsługi bez barier" obejrzyj film klikając TUTAJ
Galeria zdjęć
Kliknij zdjęcie aby je powiększyć.
Podobne obiekty
4 Kąty Nieruchomości Dorota Opolska
Adrian Biadała Notariusz Kancelaria Notarialna
Adwokaci i Radcowie Prawni Ślepowroński, Łuszyński, Matulewicz - Dzienis Spółka Jawna
AIONI sp. z o.o Krzysztof Kiciński
Najwyżej oceniane obiekty
Uniwersyteckie Centrum Przyrodnicze im. Profesora Andrzeja Myrchy